Lan-munduan sartzeko enplegua

Lan-aurreko tailerretan prestakuntza jaso ondoren, zenbaitentzat lan-munduan sartzeko kontratua eskuratzeko aukera zabaltzen da, eta hiru urtez lan-munduan txertatzeko prestatzeko aukera izaten dute. Caritasek kooperatiben bitartez eskain dezake lan-munduan txertatzeko enplegua:

Berjantzi S. Coop. Caritasi emandako arroparekin lan egiten duen laneratzeko enpresa da. Elkartasunezko ekonomia eta guztien ongia ardatz dituen proposamena garatzea du xede, bertan lan egiten duten pertsonak trebatuz lan-merkatuan sartzea ahalbidetzeko, baita Berjantzi S. Coop. enpresan bertan bazkide kooperatibista gisa sartzeko ere. Kooperatiban laneratze-kontratua duten pertsonak arduratzen dira parrokietako arropa-biltegietako eta edukiontzietako arropa-biltzeaz, biltegiratzeaz, jantziak dendetara bidaltzeaz eta horiek saltzeaz.

Koopera Ingurumen Zerbitzuak. Laneratzeko enpresa da, gizarte-bazterketako egoeran dauden pertsonak nekazaritzako gaietan heztera bideratuta. Proiektuaren helburua modu tradizionalean landatzen ikastea da, landareen ziklo naturalak errespetatuz eta ahal den heinean produktu kimikoen erabilera saihestuz. Caritasek Abetxukon duen baratzeko lan-aurreko tailerretan garatzen da prestakuntza. Koopera Ingurumenak nekazaritzako produktuen bi salmenta-puntu ditu Gasteizen, bata Abastos Plazan eta bestea Santa Barbarako merkatuan.

Giltza Fundazioa. Fundazioaren batzordeko kide da Caritas, eta horri esker, Fundazioaren enpresetan laneratze-kontratuak eskaintzeko beste aukera bat zabaltzen da: Berezi 99 eta Beraiki enpresetan, hain zuzen ere.